Search
Now showing items 1-10 of 12
Etude de l'Influence du Stress sur la Créativité dans un Scénario en Réalité Virtuelle
Communication avec acte
(2021)
Comparing Creativity, User-experience and Communicability Linked to Digital Tools during the Fuzzy Phases of Innovation
Communication avec acte
(SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)
Le rôle de l'effacement dans l'activité d'esquisse en réalité virtuelle
Communication avec acte
(2021)
Self-observation of a virtual body-double engaged in social interaction reduces persecutory thoughts
Article dans une revue avec comité de lecture
(Springer Science and Business Media LLC, 2021-12-14)
Quantitative and Qualitative Exploration of the Effect of a Wearable Item on Non-Organic Virtual Limb Embodiment and User Behavior in Immersive Environments
Article dans une revue avec comité de lecture
(MIT Press, 2021-12-01)
Impact of avatar facial anthropomorphism on body ownership, attractiveness and social presence in collaborative tasks in immersive virtual environments
Article dans une revue avec comité de lecture
(Elsevier BV, 2021)
CRUX : A CReativity and User eXperience Model
Article dans une revue avec comité de lecture
(Taylor & Francis (Routledge), 2021)
Using facial expressiveness of a virtual agent to induce empathy in users
Article dans une revue avec comité de lecture
(Taylor and Francis, 2021)
A study of the effects of a natural virtual environment on creativity during a product design activity
Article dans une revue avec comité de lecture
(Elsevier, 2021)
Investigating the Impact of Visual Representations during Ideation: Towards Immersive eXperience Design
Communication avec acte
(IEEE, 2021)