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Comparing Creativity, User-experience and Communicability Linked to Digital Tools during the Fuzzy Phases of Innovation
Communication avec acte
(SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)
Investigating the Impact of Visual Representations during Ideation: Towards Immersive eXperience Design
Communication avec acte
(IEEE, 2021)
CRUX : A CReativity and User eXperience Model
Article dans une revue avec comité de lecture
(Taylor & Francis (Routledge), 2021)
Quantitative and Qualitative Exploration of the Effect of a Wearable Item on Non-Organic Virtual Limb Embodiment and User Behavior in Immersive Environments
Article dans une revue avec comité de lecture
(MIT Press, 2021-12-01)
Le rôle de l'effacement dans l'activité d'esquisse en réalité virtuelle
Communication avec acte
(2021)
Studying the Influence of Stress on Creativity in a Virtual Reality Scenario
Communication sans acte
(2021)
Impact of avatar facial anthropomorphism on body ownership, attractiveness and social presence in collaborative tasks in immersive virtual environments
Article dans une revue avec comité de lecture
(Elsevier BV, 2021)
Impact of Avatar Anthropomorphism and Task Type on Social Presence in Immersive Collaborative Virtual Environments
Communication avec acte
(IEEE, 2021)
Using facial expressiveness of a virtual agent to induce empathy in users
Article dans une revue avec comité de lecture
(Taylor and Francis, 2021)
A study of the effects of a natural virtual environment on creativity during a product design activity
Article dans une revue avec comité de lecture
(Elsevier, 2021)