Search
Now showing items 1-10 of 97
Innovation Gaming: An Immersive Experience Environment Enabling Co-creation
Chapitre d'ouvrage scientifique
(Maria Manuela Cruz-Cunha, 2012)
3D-LIVE : live interactions through 3D visual environments
Communication avec acte
(2012)
A Comparison of Three Techniques to Interact in Large Virtual Environments Using Haptic Devices with Limited Workspace
Article dans une revue avec comité de lecture
(Springer Link, 2006)
Designing for the Ubiquitous Computing era: towards the reinvention of everyday objects and the creation of new user experiences
Article dans une revue avec comité de lecture
(IJDIR, 2011)
Vers un modèle de l’expérience utilisateur en environnement virtuel Immersif : une analyse de la littérature
Communication avec acte
(ACM, 2015)
A design and evaluation framework for a tele-immersive mixed reality platform
Communication avec acte
(2014)
Rapport d'étape du projet "Devenez Avatar"
Ouvrage scientifique
(S.N, 2015)
How Color Properties Can Be Used to Elicit Emotions in Video Games
Article dans une revue avec comité de lecture
(London: Hindawi, 2016)
Les humains virtuels expressifs dans les simulateurs en santé
Communication sans acte
(2019)
Comparing Creativity, User-experience and Communicability Linked to Digital Tools during the Fuzzy Phases of Innovation
Communication avec acte
(SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)