Search
Now showing items 1-10 of 102
Innovation Gaming: An Immersive Experience Environment Enabling Co-creation
Chapitre d'ouvrage scientifique
(Maria Manuela Cruz-Cunha, 2012)
3D-LIVE : live interactions through 3D visual environments
Communication avec acte
(2012)
A Comparison of Three Techniques to Interact in Large Virtual Environments Using Haptic Devices with Limited Workspace
Article dans une revue avec comité de lecture
(Springer Link, 2006)
Designing for the Ubiquitous Computing era: towards the reinvention of everyday objects and the creation of new user experiences
Article dans une revue avec comité de lecture
(IJDIR, 2011)
An industrial approach to design compelling VR and AR experience
Communication avec acte
(SPIE, 2013)
Vers un modèle de l’expérience utilisateur en environnement virtuel Immersif : une analyse de la littérature
Communication avec acte
(ACM, 2015)
Impact of Verbal Communication on User Experience in 3D Immersive Virtual Environments
Communication avec acte
(2015)
Les humains virtuels expressifs dans les simulateurs en santé
Communication sans acte
(2019)
Support optimization for additive manufacturing: application to FDM
Article dans une revue avec comité de lecture
(Emerald, 2018)
Comparing Creativity, User-experience and Communicability Linked to Digital Tools during the Fuzzy Phases of Innovation
Communication avec acte
(SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)