Recherche
Voici les éléments 1-10 de 12
Exploring Mixed-methods Instruments for Performance Evaluation of Immersive Collaborative Environments
Article dans une revue avec comité de lecture
(Arts et Métiers Institute of Technology, 2017)
Augmented sport : exploring collective user experience
Communication avec acte
(2013)
Innovation Gaming: An Immersive Experience Environment Enabling Co-creation
Chapitre d'ouvrage scientifique
(Maria Manuela Cruz-Cunha, 2012)
A Proposed Research Framework and Model for Service Prototyping
Communication avec acte
(IEEE, 2018)
A Comparative Study on Conventional versus Immersive Service Prototyping (VR, AR, MR)
Communication avec acte
(ACM Press, 2018)
Towards radical innovations in a mature company: an empirical study on the UX-FFE model
Article dans une revue avec comité de lecture
(Cambridge University Press (CUP), 2018)
3D-LIVE : live interactions through 3D visual environments
Communication avec acte
(2012)
Comparing Different Performance Factors of Conventional VS Immersive Service Prototypes
Article dans une revue avec comité de lecture
(Technology and Innovation (ICE/TMC), 2019)
Construction of an instrument to evaluate the user eXperience of a group of co-creators in the upstream innovation process
Article dans une revue sans comité de lecture
(Inderscience Enterprises, 2019)