Recherche
Voici les éléments 1-10 de 16
Comparing Creativity, User-experience and Communicability Linked to Digital Tools during the Fuzzy Phases of Innovation
Communication avec acte
(SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)
The End of The Digital Generation Gap
Article dans une revue avec comité de lecture
(Scholarena, 2023)
I am a Genius! Influence of Virtually Embodying Leonardo da Vinci on Creative Performance
Article dans une revue avec comité de lecture
(Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2023-10-02)
Support optimization for additive manufacturing: application to FDM
Article dans une revue avec comité de lecture
(Emerald, 2018)
Innovation Gaming: An Immersive Experience Environment Enabling Co-creation
Chapitre d'ouvrage scientifique
(Maria Manuela Cruz-Cunha, 2012)
A Proposed Research Framework and Model for Service Prototyping
Communication avec acte
(IEEE, 2018)
Les humains virtuels expressifs dans les simulateurs en santé
Communication sans acte
(2019)
Designing for the Ubiquitous Computing era: towards the reinvention of everyday objects and the creation of new user experiences
Article dans une revue avec comité de lecture
(IJDIR, 2011)
A Comparative Study on Conventional versus Immersive Service Prototyping (VR, AR, MR)
Communication avec acte
(ACM Press, 2018)
3D-LIVE : live interactions through 3D visual environments
Communication avec acte
(2012)